מינויים

מונה מנהל חדש למחלקה לרפואת נשים ויולדות בבית החולים העמק

פרופ' עפר ארז, חוקר ומומחה במיילדות וגינקולוגיה, מונה לתפקיד | מחליף את ד"ר שבתאי רומנו הפורש לגמלאות

פרופ' עפר ארז, מנהל המחלקה לרפואת נשים ויולדות בבית החולים העמק. צילום: דוברות בית החולים

פרופ' עפר ארז מונה למנהל המחלקה לנשים ויולדות במרכז הרפואי העמק מקבוצת כללית, וייכנס לתפקיד החדש בימים הקרובים, עם פרישתו של ד"ר שבתאי רומנו לגמלאות.

פרופ' ארז, בן 55, נשוי ואב לשלושה, סיים בשנת  1995 את לימודי הרפואה באוניברסיטת בן גוריון שבנגב, ולאחר שנת סטאז' בבית החולים קפלן החל התמחות בגינקולוגיה בבית החולים סורוקה.

עם סיום ההתמחות נסע פרופ' ארז להשתלמות עמיתים ביחידת המחקר המיילדותי של מכון המחקר הפדרלי בארה"ב, ה–NIH, שנמשכה בין השנים 2005-2009 ובמסגרת שהותו היה שותף למחקרים יחד עם צוות מחלקת מיילדות וגינקולוגיה של בית החולים בדטרויט. בהמשך, הובילו קשרים אלה למעורבות פעילה של פרופ' ארז במחקרים בינלאומיים. עם שובו ארצה חזר לבית החולים סורוקה, שם כיהן בכמה תפקידי ניהול, בהם ניהול יחידת האם והעובר ובתפקידו האחרון ניהל את מחלקת יולדות ד'.

פרופ' ארז הוא פרופסור מן המניין באוניברסיטת בן גוריון ועד כה פרסם בעיתונות הרפואית 257 מאמרים ומחקרים, סקירות ותיאורי מקרה.

מנהל המרכז הרפואי העמק, ד"ר זיו רוזנבוים, מסר עם המינוי: "אני מאחל הצלחה רבה לפרופ' ארז עם כניסתו לתפקיד מנהל המחלקה לנשים ויולדות ומודה לד"ר שבתאי רומנו על תרומתו רבת השנים למען המטופלות שלנו במרכז הרפואי העמק".

נושאים קשורים:  פרופ' עפר ארז,  מינוי,  מיילדות וגניקולוגיה,  חדשות,  ד"ר שבתאי רומנו,  ד"ר זיו רוזנבוים,  המרכז הרפואי "העמק"
תגובות
אנונימי/ת
29.10.2021, 09:11

אובדן עצום לסורוקה ורווח גדול לאנשי הצפון. בהצלחה!!!

29.10.2021, 10:26

בהצלחה רבה!!!

מזל טוב והצלחה רבה בדרכך.

אנונימי/ת
04.11.2021, 20:46

בהצלחה רבה , אין ספק שצוות המחלקה זכה ועוד יותר נשים של הצפון