חדשות

רופא ישראלי נבחר לעורך כתב העת Lower Genital Tract Disease

פרופ' יעקב בורנשטיין, מומחה לגינקולוגיה ומיילדות, חבר האקדמיה הישראלית לרפואה מדעית, הוא הראשון מחוץ לארה"ב שהתמנה לתפקיד זה בעיתון היוקרתי

פרופ' יעקב בורנשטיין (צילום: יח"צ)

פרופ' יעקב בורנשטיין, מומחה לגינקולוגיה ומיילדות, נבחר לתפקיד העורך ראשי של כתב העת Journal of Lower Genital Tract Disease. פרופ' בורנשטיין הוא הראשון מחוץ לארה"ב שהתמנה לתפקיד זה בעיתון הרשמי והמוביל בתחום, השייך לחברה האמריקאית ASCCP.

פרופ' בורנשטיין הוא פרופסור מן המניין בפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בר אילן. הוא חבר האקדמיה הלאומית הישראלית לרפואה מדעית וחבר המועצה המנהלת שלה. עד לאחרונה ניהל את מחלקת נשים ויולדות במרכז הרפואי לגליל. הוא משמש כיו"ר החברה הישראלית לחקר ומניעת מחלות המועברות במגע מיני (STD). תחומי המחקר שלו הם מחלות דרכי המין התחתונות וקולפוסקופיה – בעיקר כאב גינקולוגי וזיהומי נגיף HPV.

כמו כן, הוא כיהן כנשיא החברה הבינלאומית לחקר מחלות העריה והלדן ויו"ר החברה הישראלית לצוואר הרחם. בעבר זכה לפרס ההצטיינות מדעית של החברה האמריקאית לצוואר הרחם ולתואר פרופסור לשם כבוד מהפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בואנוס-איירס.

האקדמיה הלאומית הישראלית לרפואה מדעית, שנשיאתה היא פרופ' רבקה כרמי, בירכה על בחירתו של פרופ' בורנשטיין לתפקיד עורך כתב העת המדעי. האקדמיה הלאומית לרפואה מדעית הוקמה על מנת לטפח ולקדם מצוינות במחקר רפואי המבוצע על ידי רופאים חוקרים ולפעול מול גופים ממסדיים, מקצועיים ומדעים בארץ ובעולם בנושאים שונים הקשורים למחקר רפואי על ידי רופאים-חוקרים.

נושאים קשורים:  פרופ' יעקב בורנשטיין,  האקדמיה הלאומית הישראלית לרפואה מדעית,  מינוי,  חדשות
תגובות