חדשות

שש משרות ניהול בכירות במשרד הבריאות עדיין לא מאוישות

עוד בכירים מהדרג השני מתכוונים לעזוב את המשרד בתקופה הקרובה | בחלק מהמקרים עדיין לא פורסם מכרז להחלפתו של העובד הבכיר שסיים את תפקידו

בניין משרד הבריאות בירושלים. צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

שש משרות בכירות בשדרה הניהולית של משרד הבריאות לא מאוישות עדיין לאחר שבעלי התפקידים בהן עזבו את המשרד, שניים עוד לפני שפרצה מגיפת הקורונה בישראל והאחרים במהלך הקיץ האחרון. כך מדווחת הבוקר (ה') רוני לינדר ב"דה מרקר".

בדיווח נמסר שעוד בכירים מהדרג השני מתכוונים לעזוב את המשרד בתקופה הקרובה. "משרד הבריאות נטוש. מתרחש בו חורבן מקצועי בצל הקורונה", הוכתר הדיווח. "המשאבים מוקדשים כמעט באופן בלעדי לטיפול במגיפה; השר והמנכ"ל התחלפו יחד עם הצוותים הצמודים אליהם; גופים רבי עוצמה כמו צה"ל, המוסד והשב"כ קיבלו סמכויות נרחבות שהיו בעבר בידי המשרד ועובדיו; הוקם פרויקט מגן ישראל ובראשו פרויקטור קורונה, המרכז סמכויות רבות ופועל לצד המשרד", נמסר בדיווח.

בדיווח צוינו שמותיהם של הבכירים שעזבו: ניר קידר, סמנכ"ל בכיר וראש מנהל תכנון אסטרטגי וכלכלי שעזב במאי 2019; רויטל טופר-חבר טוב, סמנכ"לית בקרה על קופות החולים עזבה בספטמבר בעקבות מערכת יחסים עכורה עם שר הבריאות הקודם יעקב ליצמן ומנכ"ל המשרד לשעבר משה בר סימן-טוב; מוריס דורפמן, סמנכ"ל וראש חטיבת רגולציה, מחשוב ובריאות דיגיטלית, שעזב באפריל השנה; ד"ר ארז און, ששימש ראש חטיבת בתי החולים הממשלתיים וחזר לנהל את בית החולים פדה-פוריה באוגוסט; סגנו שלמה פשקוס שעזב באוגוסט ועבר לרמב"ם וכן אבי בן זקן, סמנכ"ל המשרד וראש מנהל פיתוח, תכנון ובינוי מוסדות רפואה. בחלק מהמקרים עדיין לא פורסם מכרז להחלפתו של העובד הבכיר שסיים את תפקידו.

משרד הבריאות מסר בתגובה לדיווח שכל המשרות הבכירות יאוישו בקרוב והתהליך לכך נמשך. כן יתווספו למשרד כמה משרות בכירות חדשות. נציבות שירות המדינה הודיעה שפנתה למשרד הבריאות כמו למשרדים אחרים להאיץ הליכי איוש משרות שהתפנו.

נושאים קשורים:  משרד הבריאות,  חדשות,  מכרז,  מכרזי משרות
תגובות
06.11.2020, 10:33

משרד עני ומסורס שהוא גם רגולטור במערכת מחד וגם בעל הבית מאידך. זהו רק אחד מהליקויים המובנים המבטיחים כישלון.

אנונימי/ת
08.11.2020, 03:48

רופאת משפחה שיקרה ורשמה שתקפתי אותה בתיק הרפואי שלי. נראה לכם שזה בסדר לשקר ככה לגבי פציינטים כשאתם כועסים??
נראה לכם בסדר להרוס לאדם את החיים ולהוציא לו לשון הרע ולשקר בתיק הרפואי?

אתם לא בודקים אם הרופא בעל יחסי כוח לא פתורים עם העולם לפני שמקבלים ללימודי רפואה. הרבה פסיכים מסתבר מתקבלים.

אנונימי/ת
09.11.2020, 11:24

תעדכנו ל 7