מינויים

מונתה מנהלת חדשה ליחידה לבטיחות הטיפול וניהול סיכונים ב"פדה-פוריה"

מייקי לרר, בעלת תואר ראשון בסיעוד ותואר שני בניהול מערכות בריאות, מגיעה מהשטח: "יש פה בשורה של שינוי והתחדשות. עד כה יש בארץ רק מנהלות בודדות שהן אחיות"

מייקי לרר, מנהל היחידה לבטיחות הטיפול וניהול סיכונים ב"פדה-פוריה"

המרכז הרפואי פדה-פוריה הודיע השבוע על מינויה של מיכל (מייקי) לרר למנהלת החדשה של היחידה לבטיחות הטיפול וניהול סיכונים. היא החליפה בתפקיד את ד"ר עירית אלבר.

לרר, בעלת תואר ראשון בסיעוד ותואר שני בניהול מערכות בריאות בתחום האיכות, עוסקת בנושאי בטיחות הטיפול ב"פדה-פוריה" מאז 2013. בין השנים 2017-2019 עבדה כרכזת תחום בטיחות הטיפול וניהול הסיכונים ב"אסותא-רמת החייל".

עם כניסתה לתפקידה החדש אמרה: "יש פה בשורה של שינוי והתחדשות. בעבר ניהול היחידה היה נחלתם של רופאים בלבד. בשנים האחרונות משרד הבריאות מקדם את האחיות ומאפשר להן להתמודד גם על תפקידי הניהול. עד כה יש בארץ רק מנהלות בודדות שהן אחיות. כולי תקווה שיהיו עוד. בעיני היתרון הגדול הוא שאנחנו מגיעות מהשטח, העשייה כאחות מנהלת היחידה מחייבת שיתוף פעולה הדוק עם כלל הצוות הרפואי והסיעודי.

"יש בידינו כלים רבים כדי להבטיח את בטיחות המטופלים ולמנוע תקלות", הוסיפה לרר. "החזון של היחידה רואה בכל אחד מהצוותים שותף לדרך המאתגרת להמשך מתן טיפול בטוח ואיכותי. אחת המשימות המשמעותיות שלקחנו על עצמנו בשיתוף צוות המנהלה הבכיר: לקדם את התחום הזה בקרב הצוותים התפעוליים והאדמיניסטרטיביים.

"מבחינה אישית", ציינה לרר, "זו תחושה טובה לחזור הביתה אחרי שנתיים, לצוות המרכז הרפואי שעושה עבודתו במסירות ובתחושת שליחות למען תושבי האזור".

נושאים קשורים:  מינוי,  מייקי לרר,  ניהול סיכונים,  חדשות,  המרכז הרפואי "ברוך פדה" בפוריה
תגובות
אנונימי/ת
31.01.2020, 10:09

חשבתי שהבשורה של שינוי והתחדשות" בגלל שהגברת הביאה איתה רעיונות חדשים ופוריים לפוריה.

ההתחדשות והחדשנות בגלל שהיא אשה? נו, שוין.
זו חדשנות? הפמיניזם הומצא השבוע?