חדשות

הכנס השנתי ה-38 של האיגוד הישראלי לרפואת עור ומין ייפתח מחר (ד') בירושלים

בכנס ידונו כ-500 רופאים ומומחים מהארץ ומהעולם בשורת נושאים, כמו מקומו של רופא העור בעידן הדיגיטלי ותרופות חדשות למחלות עור ומין

כנס (אילוסטרציה)

דיון על מקומו של רופא העור והמין בעידן הדיגיטלי יהיה בין הנושאים המרכזיים בהם יעסוק השבוע הכנס השנתי ה-38 של האיגוד הישראלי לרפואת עור ומין. הכנס יתקיים במרכז הקונגרסים בבנייני האומה בירושלים וייפתח מחר (ד'). המארגנים הבטיחו כי יוצגו בו מחקרים חדשניים בתחום.

פרופ' אברהם זלוטוגורסקי (צילום: יח"צ)

כ-500 רופאים ואנשי מחקר מהארץ ומהעולם צפוים להשתתף בכנס. בין הנושאים הנוספים שבהם יעסוק: חידושים באבחון ובטיפול במחלות השכיחות וביניהן אקנה, פסוריאזיס, אלרגיה ואטופיק דרמטיטיס, זיהומים וגידולים בעור.

פרופ' אברהם זלוטוגורסקי, מנהל מחלקת העור במרכז הרפואי "הדסה" בירושלים ויו"ר הכנס, אמר: "רפואת העור עוברת בשנים האחרונות מהפכה. המחקר בתחומי האימונולוגיה, הביולוגיה המולקולרית, חקר תאי הגזע, הסרטן והגנטיקה, הביאו להבנה טובה יותר של התהליכים העומדים בבסיסן של מספר רב של מחלות עור שעד עתה היו עלומות. חידושים אלו מסייעים בהליכי הפיתוח של טיפולים תרופתיים ואחרים".

"לדוגמא", ציין, "פותחו תרופות לפסוריאזיס, לאקנה, לפריחה אלרגית, למחלות אוטואימוניות, לאקזמות ולגידולי עור, כמו קרצינומה של תאי הבסיס ומלנומה. המחקר הגנטי ברפואת העור מביא חדשות לבקרים לגילוי גנים, שהמוטציות בהם גורמות למחלות שהעולם הרפואי לא הבין אותן עד לאחרונה. בנוסף, בכנס יוצגו כמה גילויים בתחום הזה מהתקופה האחרונה וכן הטיפולים החדשניים למניעת הזדקנות העור באמצעות לייזר והזרקות חומרי מילוי".

אתר הכנס

נושאים קשורים:  חדשות,  כנס,  תרופות,  עידן דיגיטלי
תגובות